Klachtenregeling
Home | Klachtenregeling
Klachtenregeling
Alleen met feedback kunnen wij de zorg nog beter maken!
Bij Slaapbehandelcentrum Nederland doen wij er alles aan jou op de best mogelijke manier te helpen omdat juist wij weten hoe belangrijk het is dat u zonder zorg kun slapen. Toch kan het voor komen dat je ergens tegen aanloopt of het ergens niet mee eens bent.
Laat het ons weten!
Laat het ons weten zodat we voor jou de beste oplossing kunnen vinden en ook voor patiënten die na jou komen. Als het mogelijk is heeft het de voorkeur om het probleem direct te bespreken met de betrokken persoon. Vaak blijkt er sprake van een misverstand of onduidelijke communicatie. Door met elkaar in gesprek te gaan kan er al veel worden opgelost. Je kunt dit doen door het te bespreken of het te laten weten via een mailbericht aan info@slaapbehandelcentrumnederland.nl of door het invullen van het contactformulier. Als het niet mogelijk is om je situatie te bespreken met de betrokken persoon of je komt niet tot een oplossing, kunt je een klacht indienen. Wij zijn aangesloten bij een onafhankelijk klachtenportaal: Klachtenportaal Zorg.
Op de website van Klachtenportaal Zorg lees je hoe je een klacht goed kunt verwoorden. Daarnaast lees je er alles over de klachtenprocedure en hoe je een klacht kunt indienen.